Pentru a obține implicarea angajaților, vrem ca talentele acestora să se dezvolte cu adevărat. Pentru acest lucru, trebuie ca noi să ne susținem echipa, propunându-ne ca noi să lucrăm pentru angajații noștri și nu invers.
O conducere orientată spre angajat înseamnă să ascultăm cu atenție fiecare voce și să învățăm cum putem ajuta ca munca fiecăruia să fie mai satisfăcătoare și mai eficientă. Prin asta, deblocăm potențialul și ne atingem obiectivele de business.
În ultimii doi ani am pus mai mult accent pe promovarea unei conduceri orientate spre echipă în operațiunile noastre. Abordarea este destul de simplă: managerii învață să pună întrebările potrivite și să acționeze pe baza răspunsurilor. În cadrul grupului, liderii petrec acum două ore pe zi în fabrică. Acest lucru le oferă mai multe oportunități de a relaționa cu angajații și de a discuta despre munca lor și despre orice probleme ar putea întâmpina, într-un mod personal și deschis. Când este posibil, managerii îi instruiesc pe angajați cum să își poată rezolva problemele singuri. Iar dacă ei nu reușesc acest lucru, informațiile ajung în cadrul unor planuri de acțiune pentru a rezolva aceste probleme mai târziu.
„Cea mai mare realizare este îmbunătățirea rezultatelor noastre de business. Nu doar concentrându-ne pe obiective, ci concentrându-ne și pe oameni. Dacă dai putere oamenilor, rezulatatele vor veni de la sine.”
Marcin Gorlach, Plant Manager Slomniki, Polonia
Împreună pentru schimbare
Locațiile efectuează, de asemenea, sondaje pentru a colecta feedback responsabilitatea angajaților și pentru a înțelege mai bine cum văd angajații relația cu managerul lor. În 2020, angajații noștri ne-au împărtășit o mulțime de idei folositoare. Acordăm prioritate implementării acestor idei deoarece credem că, cu cât facem acest lucru mai repede, cu atât mai multe idei vor veni în viitor. Așa vom contribui împreună la o schimbare în ceea ce privește responsabilitățile angajaților. Suntem încântați să observăm că locațiile operaționale cu cele mai mari rezultate în cadrul chetionarelor pentru angajați sunt și cele care oferă cele mai bune serviciii clienților, cele mai sigure înregistrări și cele mai înalte standarde de calitate și productivitate.
Oamenii nostri sunt fundamentul succesului nostru. Sănătatea și siguranța lor sunt de o importanța majoră, iar noi îi ajutăm să-și dezvolte talentele și să-și atingă adevăratul potențial. Apreciem diversitatea și promovăm colaborarea angajaților cu comunitățile locale. Munca în echipă și colaborarea contribuie la gradul de implicare al angajaților și la un mediu de lucru pozitiv.