Intersnack România

Responsabilitatea

față de consumator

La Intersnack, dăm un gust minunat snack-urilor și, în același timp, oferim produse care susțin un stil de viață sănătos

A woman in the foreground is at the grill, laughing with a woman and a man holding snacks. In the background is a forest or campsite.

Lucrăm continuu pentru a inova și a lansa game noi de produse. În același timp, vrem să avem și o comunicare transparentă, clară și deschisă pentru a ajuta oamenii să ia deciziile potrivite cand aleg snack-urile.

Oferim produse de care consumatorii să se bucure în cadrul unei diete echilibrate, răspunzând tot timpul la cerințele de sustenabilitate și la preferințele într-o continuă schimbare. Asta implică de la a oferi variante mai sănătoase de gustări la îmbunătățirea modului de ambalare.

Activitățile de bază

Prin regândirea multor produse deja existente, am reușit să creștem porția /produs, îmbunătățind și valoarea nutrițională, prin reducerea grăsimilor, a conținutului de sare și a aditivilor - și cu toate acestea, am păstrat același gust incredibil.  În plus, după 20 de ani de efort continuu, 75% dintre produsele din portofoliul nostru conțin azi doar ingrediente naturale.

Între 2019-2020, pe lângă extinderea gamei de nuci neprăjite și nesărate plus mixurile de nuci, am lansat în întreaga Europă și delicioasa gamă de chipsuri cu linte și năut. Aplicăm aceeași mentalitate inovatoare în toate procesele noastre de producție. De exemplu, și în producerea chipsurilor de cartofi - pe care nu le prăjim.

Progresele cheie înregistrate până acum

78%

reducere

a grăsimilor saturate față de 2006

75%

dintre produse

au doar ingrediente naturale

88%

dintre produse

nu conțin potențiatori artificiali de aromă

97%

dintre produsele

cu ulei de floarea soarelui/rapiță au puține grăsimi saturate

Marketing responsabil: Intersnack a semnat

Angajamentul UE

Intersnack Group este membru al European Snack Association (ESA) și semnatar al Angajamentului UE.

Angajamentul UE este o inițiativă voluntară a companiilor de top din industriile alimentară și de băuturi prin care să schimbe publicitatea adresată copiilor sub 13 ani. Este un răspuns din partea liderilor din industrie la apelurile făcute de instituțiile UE pentru a folosi comunicările comerciale cu scopul de a sprijini părinții să facă alegerile potrivite pentru dietă și pentru stilul de viață al copiilor lor.

Urmărind principiile de marketing responsabil pentru copii, Intersnack Group s-a alăturat în cel mai recent Angajament UE să nu facă deloc reclamă copiilor la produsele din cartofi.

Dacă vezi vreo comunicare de marketing care încalcă Angajamentul UE și vrei să depui o plângere, apasă aici.

EU Pledge Logo

Calitate la cele mai înalte standarde

Ne pasă de consumatorii nostri, iar siguranța produselor este absolut esențială în tot ceea ce facem. Suntem capabili să menținem cele mai înalte standarde de calitate în procesul de producție prin aplicarea riguroasă a standardelor de siguranță și de calitate, întotdeauna în vigoare.

Illustration Quality Check

Conținut scăzut de sare

Lucrăm continuu la reducerea consumului de sare în multe dintre produsele noastre, luând mereu în considerare cum afectează acest lucru gustul, structura și textura. De exemplu, am redus cu 37% conținutul de sare de la lansarea celebrului POM-BÄR din 1987.

Cartoon drawing of a woman laughing eating a chip and a pom bear snack bag

Dezvoltarea inovațiilor de produs

Avem una dintre primele rețete de unt de arahide care nu folosește ulei de palmier sau uleiuri și grăsimi hidrogenate. Compus din 95% arahide, fără zahăr adăugat, cu un conținut redus de sare și bogat în fibre, deoarece conține și coaja arahidelor.

Cartoon drawing of a glowing light bulb held on a tray (cue innovation)

Responsabilitatea față de consumator | Povești de succes

Inovăm

pentru a oferi snack-uri din ce în ce mai bune

„Și opțiunile sănătoase ar trebui să aibă un gust la fel de bun, nu doar apropiat de cel al altor  produse. Nu facem compromisuri în ceea ce privește gustul.”

Asta este filosofia noastră când vine vorba de inovațiile de produs. Adevarată poveste de succes, popularitatea chipsurilor noastre noi de linte s-a dovedit a fi unul dintre factorii de creștere în categoria de specialități.

Lentil Chips